Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Základní informace
Tyto obchodní podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené na dálku v e-shopu www.supermagic.cz mezi prodávajícím a kupujícím podle Zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku.
Prodávajícím BENDA, s.r.o., Jalovec 74, Jalovec 032 21. IČ 36397709, DIČ 2020127527. Tel. +421 951 552 045, e-mail: info@supermagic.cz. Zapsaný v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, Slovensko, oddíl Sro, vložka č. 12796/L.
Kupujícím je spotřebitel, tj. fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti zaměstnání nebo povolání. Nákup uskutečněný podnikem se řídí dle Obchodního zákoníku Slovenskej Republiky č. 513/1991 Sb.
Orgánem dozoru pro ochranu spotřebitele je Inspektorát SOI pro Žilinský kraj, Predmestská 71, P.O. Box B-89; 011 79 Žilina 1.
Objednávka a uzavření smlouvy
Odeslání vyplněné objednávky kupujícím se považuje za návrh na uzavření smlouvy podle občanského zákoníku, na základě nabídky prodávajícího v e-shopu. K uzavření smlouvy dochází potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.
Ceny zboží
Všechny ceny produktů v e-shopu jsou konečné, včetně všech daní. Prodávající nieje plátcem DPH. Cena produktu nezahrnuje náklady na doručení. Ty jsou uvedeny i v nákupním košíku ještě před dokončením objednávky, kde kupující vidí i celkovou cenu objednávky včetně nákladů na dodání zboží.
Platba za zboží
Prodávající akceptuje platbu za objednané zboží následujícími způsoby:
- Platba při převzetí (dobírka)
- Platba převodem předem na účet
Součástí objednávky v e-shopu je povinnost kupujícího zaplatit cenu prodávajícímu za objednané zboží.
Možnosti doručení - poštovné
Prodávající nabízí následující možnosti doručení zboží:
Zásilkovna - Platba předem - 56.00 Kč
Zásilkovna - Dobírka - 70.00 Kč
Packeta - Doručení na adresu - Platba předem - 79.00 Kč
Packeta - Doručení na adresu - Dobírka - 93.00 Kč
Dodání zboží
Pokud není dodací lhůta uvedena u produktu, platí, že prodávající dodá kupujícímu zboží nejpozději do 30 dnů.
Zboží se považuje za převzaté kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (s výjimkou dopravce) převezme všechny části objednaného zboží, nebo se a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední, b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c) zboží dodávané opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Reklamační řád
Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Pokud nejde o věci, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá prodávající za vady, které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době (záruka).
Záruční doba na nové zboží je 24 měsíců, která plyne od převzetí zboží kupujícím. Záruční doba na zhotovení věci na zakázku je 24 měsíců. Pokud je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, záruční doba neskončí před uplynutím této lhůty.
Záruční list se vystavuje na žádost kupujícího. Na uplatnění reklamace postačuje doklad o koupi.
Pokud má zboží vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Kupující by však neměl dále používat věc, na které zjistil vadu. Pokud jde o chyby, které se vyskytnou po koupi, je třeba je vytknout bez zbytečného odkladu od zjištění chyby, nejpozději do uplynutí záruční doby. Po uplynutí záruční doby právo na reklamaci zanikne.
Opotřebení charakteristické pro daný materiál nebo použití se nepovažuje za vadu. Nejde o vadu, pokud z povahy prodané věci vyplývá, že její životnost je kratší než záruční doba a když při obvyklém užívání takové věci dojde k jejímu celkovému opotřebení ještě před uplynutím záruční doby.
Kupující může místo odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže. Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, na adrese sídla.
Pokud dojde k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, pokud dojde k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.
Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
Při uplatnění reklamace prodávající určí způsob vyřízení reklamace ihned nebo ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku nebo služby, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.
Pokud kupující uplatnil reklamaci výrobku během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nebude od kupujícího vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout kupujícímu kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace. Pokud kupující reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, prodávající v dokladu o vyřízení reklamace uvede, komu může kupující zaslat výrobek na odborné posouzení. Pokud je výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud kupující odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen kupujícímu uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat kupujícímu potvrzení. Pokud je reklamace uplatněna e-mailem, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit kupujícímu ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud kupující má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy bez udání důvodu
Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Toto právo může využít pouze spotřebitel.
Zboží se považuje za převzatý kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo se a) zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, který byl dodán jako poslední, b) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu, c) zboží dodává opakovaně v určeném období okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Kupující může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele, prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen.
Kupující může uplatnit právo na odstoupení smlouvy v písemné podobě nebo na jiném trvalém nosiči (např. E-mailem), případně odesláním vyplněného formuláře, který je dostupný na tomto odkazu.
Právo na odstoupení od smlouvy lze uplatnit odesláním oznámení o odstoupení od smlouvy iv poslední den 14 denní lhůty.
Po obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy prodávající vrátí nejpozději do 14 dnů kupujícímu všechny platby, které od něj přijal na základě smlouvy nebo v souvislosti s ní, včetně nákladů na dopravu, dodání a poštovné a jiných nákladů a poplatků. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem, jako kupující použil při své platbě. Kupující se může s prodávajícím dohodnout i na jiném způsobu vrácení platby.
Prodávající není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující výslovně zvolil jiný způsob doručení, jak je nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízen prodávajícím.
Při odstoupení od smlouvy prodávající není povinen vrátit kupujícímu platby před tím, než mu je zboží doručeno nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby.
Kupující je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět nebo jej předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. Tato lhůta se považuje za zachovanou, jestliže bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.
Při odstoupení od smlouvy nese kupující pouze náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží a také náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.
Kdy mohu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?
U nás můžete vrátit každý zboží, které jste si u nás koupili. Výjimkou je zboží, které
a) byl přizpůsoben či vyroben dle vašich požadavků (např. obal s gravírováním)
b) není možné vrátit z hygienických důvodů (např. otevřené kosmetické výrobky MAGIC a jiné výrobky, které přicházejí do přímého styku s pokožkou)
Manipulace a používání výrobků
Holicí prášek Magic (depilační) je určen, aby pomohl předcházet vyrážkám po holení. 1901 SoftSheen Carson Magic Shaving Powder určený pro černochy. Nepoužívejte s jakýmkoli přípravkem po holení obsahujícím alkohol. Všechny informace na naší webstránce jsou pouze informačního charakteru, použity obecně pro holící prášky a mohou se lišit s právě aktuálními informacemi vytištěnými na produktu. Vždy se řiďte pouze informacemi, upozorněními a návody na produktu výrobku! Vždy postupujte podle pokynů na obalu produktu! Tento přípravek může způsobit podráždění pokožky, poškození zraku a způsobit slepotu. Používá se pouze k odstranění chloupků na tváři. Každý produkt má na obalu přilepený štítek s doslovným překladem produktu do českého jazyka (popis, návod k použití, upozornění..). Vždy se řiďte jen tímto přeloženým návodem, přilepeném na tělo výrobku. V případě, že by se z nějakých okolností tento štítek s překladem produktu odlepil nebo jinak oddělil od těla výrobku, kontaktujte nás emailem na info@supermagic.cz a výrobek nepoužívejte, dokud vám nebude dodán další překlad s návodem k použití k vašemu produktu . Obsahuje zásady a soli kyseliny thioglykolové.
UPOZORNĚNÍ: Pomáhá předcházet vyrážkám po holení. Uchovávejte mimo dosah dětíNepoužívejte tento přípravek se žiletkou.Před použitím si přečtěte si všechna bezpečnostní upozornění uvedená níže a postupujte podle pokynů. UPOZORNĚNÍ: Výrobek obsahuje thioglykolát. Postupujte pečlivě podle pokynů. tento přípravek může vyvolat podráždění pokožky. Máte-li zanícenou nebo odřenou pokožku, ranky nebo puchýřky na obličeji, před použitím tohoto přípravku se poraďte se svým dermatologem. Přípravek je určen pouze k zevnímu použití, zabraňte kontaktu s očima. Pokud se přípravek dostal do očí, oči okamžitě důkladně vypláchněte vodou. Pokud podráždění přetrvává, vyhledejte lékařskou pomoc. Tento přípravek může trvale poškodit zrak a způsobit slepotu. Uchovávejte mimo dosah dětí. Před použitím tohoto přípravku proveďte níže uvedený test citlivosti.•Po použití žiletky, jakéhokoli holicího prostředku nebo depilátoru počkejte 36 hodin.•Nepoužívejte v kontaktu s potem. před použitím si nemyjte obličej.•Nepoužívejte, pokud byla pokožka delší dobu vystavena slunečnímu záření.•Nepoužívejte spolu s holicími přípravky s obsahem alkoholu.•Přípravek je určen pouze k odstranění ochlupení na obličeji.•Nádobu uchovávejte řádně zavřenou. TEST: Před prvním použitím zázračného holicího prášku MAGIC® je třeba provést následující test. Po použití žiletky nebo depilačního přípravku počkejte před provedením testu alespoň 36 hodin. smíchejte půl čajové lžičky zázračného holicího prášku se stejným množstvím studené vody a směs naneste zhruba na 2,5 centimetrovou oblast na bradě. Nechte působit maximálně pět minut. v případě potřeby navlhčete. Důkladně opláchněte. Počkejte 24 hodin. Pokud se neobjeví podráždění ani zarudnutí, postupujte podle pokynů. Přípravek uchovávejte řádně uzavřený.POKYNY: •Smíchejte 2 kopcovité čajové lžičky holicího prášku se stejným množstvím studené vody. •Vzniklou směs naneste na bradu a nechte působit 5 – 7 minut. pokud směs zaschne, opětovně ji navlhčete. •Otřete navlhčeným ručníkem. • Bradu důkladně opláchněte. nemyjte mýdlem. •Pokud po odstranění přípravku zůstaly na bradě nějaké chlupy, počkejte 24 hodin, než opět použijete zázračný holicí prášek MAGIC®. Otázky/připomínky? V rámci USA volejte na bezplatné telefonní číslo: 1-800442-4643 pondělí – pátek 9:00 – 17:00 východního standardního času (est) Výrobce: SoftSheen Carson LLC, NY 10001 Evropa: SoftSheen Carson Europe 52, rue Henri Barbus 92110 Clichy-FRANCE TSA 10007 F92667 ASNIERES CEDEX VYROBENÉ V USA ze složek pocházejících z USA a/nebo v zahraničí.Distributor: BENDA s. r. o., Jalovec 74, 03221, Jalovec, Slovensko
Alternativní řešení sporů
Nakupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu (například e-mailem), pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho spotřebitelská práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt ARS) podle zákona 391/2015 CFU ARS subjekty jsou orgány a oprávněné právnické osoby podle §3 zákona 391/2015 CFU Seznam subjektů ARS je možné nalézt na stránkách Ministerstva hospodářství SR www.mhsr.sk. Návrh může spotřebitel podat způsobem určeným podle §12 Zákona 391/2015 CFU
Spotřebitel může podat stížnost prostřednictvím platformy alternativního řešení sporů RSO, která je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.
Alternativní řešení sporů může využít jen spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 534 Kč. Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výšky 140 Kč s DPH.
FORMULÁŘ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(Vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Příjemce: BENDA s. r. o., Jalovec 74, Jalovec 032 21, Slovenská Republika
Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy na následující zboží / o poskytnutí následující
služby *:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Číslo objednávky: ** .....................................................................................................
Datum objednání / přijetí: .....................................................................................................
Jméno a příjmení spotřebitele: ...................................................................................................
Adresa spotřebitele: .....................................................................................................
E-mail spotřebitele: .....................................................................................................
Platbu žádám vrátit na číslo účtu: .....................................................................................................
(Pokud neuvedete číslo účtu, bude Vám platba vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při
své platbě)
Dátum: ................................................................................
Podpis: ................................................................................
(Pouze pokud odesíláte v tištěné podobě) * Nehodící se škrtněte ** Nemusíte vyplňovat, ale urychlí to vybavení